»Veliko mladih, ki ustvarja glasbo, sploh ne igra instrumentov – no, nekateri jih seveda tudi igrajo. Tudi zanje ni veliko možnosti izdajanja. To je zelo slabo. Zato so neodvisne založbe nujne. Vsak bi moral imeti svojo neodvisno založbo. Še vedno pa je zelo težko, ker je potem distribucija slaba. Mislim, da bi se morali glasbeniki združiti in ustanoviti nekakšno organizacijo, ker je glasbeni sindikat eno figo vreden.«
»Ko igramo, lahko rečem, da se odzivajo povsod zelo dobro, z aplavzi in podobno. Včeraj smo bili v Rimu. In odziv je bil isti kot povsod drugje. Entuziazem, entuziazem na visoki ravni. Ljudje so uživali v glasbi. V bistvu potrebujejo glasbo, potrebujejo jo za drugačno vrsto razbremenitve v življenju, glasba jim da neko nevsakdanjo dimenzijo.«
»Zdi se, da je Gorigorja nekako na kožo pisana nekoliko bolj razrahljana progresivna zvočna slika, ki raje premleva širna gorovja z nekaj strmimi prepadi kot pa nenehno nagnetene ceste ali pa denimo namrščeno samodisciplino, ki pogosto ždi nekje v zatilju ali pa kar v ospredju bendov s tovrstnim, ultraprogresivnim metalskim zvokom.«
»To, da nismo žanrska zasedba, ima svoje prednosti in slabosti. Za veliko poslušalcev je to prav osvežujoče. Vendar pa je lahko kdaj tudi težavno v smislu, kako se pozicionirati, kako se osredotočiti na primerne festivale, promotorje in tako naprej.«
»Pesem je nastala kot priredba narodne pesmi 'Za turškim gričem', ki smo jo našle v pesmarici na polici nad kuhinjsko mizo. Proces se je zaključil, ko se okrog nas dogaja svet, ki kakor da ni naš. Nastalo je delo, ki ga pošiljamo v podporo in pogum vsem zatiranim, ki se borijo za svoj obstoj.«
»Ob uspehu komada Rapper’s Delight, ki velja za prvo hiphopersko pesem na glasbenih lestvicah, so založniki začeli verjeti v ta fenomen. Marsikdo od uveljavljenih glasbenikov, producentov in založnikov pred tem ni verjel, da se bo stvar obdržala.«
»Če govorimo o celi regiji ali konkretno Sloveniji, mi ni jasno, kaj se dogaja. Definitivno ni imen, ki bi prodrla, ki bi imela obiskane koncerte, ki bi imela aktualne ali prelomne založniške podvige. Mislim, da je to čas čudnega vakuuma, ki že nekaj časa traja.«
»Pri nas malo zamujamo, zato trap še ni ugasnil, še vedno so traperski partiji žmohtni za mularijo do 22 let. Imamo še leto, dve, če bodo ti glasbeniki sploh še ustvarjali in uspeli proizvesti nekaj žametnega in vsaj kolikor toliko trajnega.«
»Zagotovo gre za enega najpopularnejših žanrov na svetu; rekel bi, da je na tem položaju že skoraj 20 let. Statistični podatki so ga okronali za takega pred petimi leti. Vendar sem mnenja, da to traja dlje, saj so ga oboževalci konzumirali in odkrivali brezplačno, takrat še ni bil plačljiv.«
»Drugo leto se bo odprl muzej Universal hip hop. V njem bomo slavili vsa obdobja hiphopa. Poudariti moram, da brez skupnosti ta muzej ne bi obstajal. Vse se vrti okoli skupnosti. Tako kot nekoč uporabljamo platformo hiphopa, da širimo ozaveščenost in pomagamo skupnostim, ki to potrebujejo.«